Amazon Ads

Reklamy, które pracują tak ciężko jak Ty

Chcesz nawiązać kontakt z grupami odbiorców tam, gdzie robią zakupy oraz czytają, słuchają i oglądają treści? Dowiedz się, jak połączyć się z klientami w miejscach, w których lubią przebywać.
logo upfronts 2024

Wydarzenie

Przygotuj się na nasz debiut podczas wydarzenia Upfronts

Bądź pierwszą osobą, która dowie się, jakie treści premium będą cieszyć się największą popularnością. Weź udział w naszej transmitowanej na żywo pełnej prezentacji Upfront 14 maja o godz. 9:30 (czasu wschodniego).

Dowiedz się, co możesz osiągnąć dzięki reklamom Amazon Ads

Poznaj zasoby, które pomogą Ci rozwijać działalność.

Ikona docierania do szerszego grona klientów

Docieraj do klientów z trafnym przekazem we właściwych momentach.

ikona zwiększania sprzedaży

Korzystaj ze statystyk pozwalających poprawiać wyniki wśród klientów w witrynie Amazon i innych miejscach, w których spędzają oni czas.

Ikona zwiększania ruchu

Zmaksymalizuj zaangażowanie klientów w swojej witrynie lub sklepie Brand Store.

Ikona zwiększania lojalności klientów

Zadbaj o to, aby klienci do Ciebie wracali, i buduj z nimi trwałe relacje.

Lista programów Prime Video

Bądź tam, gdzie świat ogląda treści

Zwiększ swój zasięg dzięki reklamom w telewizji streamingowej wyświetlanym podczas nagradzanych programów i filmów w usłudze Prime Video.

Dowiedz się więcej. Pójdź dalej.

Zobacz, jak możemy pomóc Twojej marce wspiąć się na nowy poziom.

Ikona „O nas”

Dowiedz się, w jaki sposób Amazon Ads pomaga markom w projektowaniu przekazów reklamowych, które zachwycą klientów i pozwolą osiągnąć odpowiednie wyniki.

Ikona zapowiedzi produktów

Oferta produktów Amazon Ads nieustannie się rozszerza — bądź na bieżąco z naszymi najnowszymi rozwiązaniami reklamowymi.

Ikona statystyk

Zapoznaj się z naszymi szkoleniami, studiami przypadków, przewodnikami i badaniami, które pomogą Ci ulepszyć strategię reklamową.

Ikona bloga

Poznaj najnowsze trendy w reklamie dzięki dopracowanym raportom, szczegółowym profilom, analizom branżowym oraz sesjom pytań i odpowiedzi z liderami biznesu.

ikona webinaru

Weź udział w naszych bezpłatnych webinarach i dowiedz się, jak najlepiej korzystać z Amazon Ads. Nie możesz wziąć udziału w sesji na żywo? Oglądaj na żądanie i ucz się we własnym tempie.

Ikona konsoli edukacyjnej

Chcesz wspomóc rozwój swojej działalności? Przejrzyj naszą bibliotekę bezpłatnych szkoleń dla reklamodawców na wszystkich poziomach zaawansowania.

1 Dane wewnętrzne Amazon, cały świat, od 1 czerwca 2019 r. do 30 lipca 2021 r.

Często zadawane pytania dotyczące Amazon Ads

Witamy w Amazon Ads. Aby pomóc Ci zacząć, odpowiedzieliśmy na niektóre z pytań najczęściej zadawanych przez nowych użytkowników.

Co to jest usługa Amazon Ads?

Amazon Ads oferuje szereg produktów i informacji, które pomagają zarejestrowanym sprzedawcom, dostawcom, dostawcom książek, autorom Kindle Direct Publishing (KDP), programistom aplikacji i/lub agencjom w osiągnięciu celów reklamowych. (Kryteria kwalifikacji znajdują się na stronie poszczególnych produktów). Dzięki naszym statystykom, zasięgowi i najwyższej jakości platformom rozrywkowym — od muzyki po streaming — możesz docierać do odpowiednich grup odbiorców we właściwych miejscach, zarówno w witrynie Amazon, jak w innych miejscach, w których spędzają czas.

Jak działa Amazon Ads?

Aby rozpocząć korzystanie z samoobsługowych produktów reklamowych, w tym z rozwiązań Sponsored Products, Sponsored Brands i Sponsored Display oraz Stores, przejdź na stronę rejestracji i wybierz jedną z opcji w celu zarejestrowania się.

Możesz zarządzać reklamami displayowymi, filmowymi i wyświetlanymi za pośrednictwem platformy Amazon DSP samodzielnie lub z pomocą opiekuna klienta Amazon Ads.

Ile kosztują rozwiązania Amazon Ads?
  • Sponsored Products, Sponsored Brands i Sponsored Display to reklamy rozliczane według kosztu kliknięcia, co oznacza, że płacisz tylko wtedy, gdy klienci klikną Twoją reklamę. Masz też kontrolę nad budżetem kampanii.
  • Koszt kampanii displayowych i filmowych może się różnić w zależności od formatu i miejsca docelowego.
  • Reklamy dźwiękowe są sprzedawane na podstawie kosztu tysiąca wyświetleń.
  • Reklamowanie za pośrednictwem opcji usługi zarządzanej przez opiekuna klienta Amazon Ads (obejmujące reklamy displayowe, reklamy filmowe i reklamy wyświetlane przez Amazon DSP) zwykle wymaga minimalnego nakładu w wysokości 50 000 USD (w Stanach Zjednoczonych).
  • Sklep Store możesz utworzyć za darmo.
Które z dostępnych raportów mogą mi pomóc w mierzeniu zwrotu z inwestycji?

Nasze rozwiązania do raportowania i rozwiązania pomiarowe pomagają wszystkim reklamodawcom — od startupów po wiodące agencje reklamowe i uznane marki — w precyzyjnym mierzeniu wpływu reklamy, a także w łatwym planowaniu i optymalizacji strategii marketingowych oraz mierzeniu ich skuteczności.

Jak zoptymalizować reklamy w witrynie Amazon?

Amazon Ads ułatwia optymalizację kampanii i pomaga w osiągnięciu sukcesu reklamowego. Dowiedz się więcej o naszych produktach reklamowych, przeczytaj blog, skorzystaj ze szkoleń w konsoli edukacyjnej i zapoznaj się z naszą biblioteką statystyk.

Jak sprzedawać książki za pomocą Amazon Ads?

Dzięki setkom milionów aktywnych kont klientów na całym świecie witryna Amazon jest dla czytelników doskonałym miejscem do odkrywania, czytania i kupowania książek. Amazon Ads oferuje rozwiązania marketingowe dotyczące książek, które pomogą Ci w dotarciu do różnych typów ich nabywców w różnych miejscach ich ścieżki zakupowej, od świadomości marki po sprzedaż. Dowiedz się więcej o reklamowaniu książek.